Oficjalny sklep kanału Nie wiem, ale się dowiem!

Anatomia porażki

“Anatomia porażki” to bezczelny i arogancki przewodnik po świecie niepowodzeń. Autorzy bez skrupułów piętnują negatywne nastawienie społeczeństwa do ponoszenia porażek. Przy okazji udowadniają, że porażka leży bliżej ludzkiej natury, niż mogłoby się wydawać.

Cena:

69.00 

Opis

ap okładka

„Anatomia porażki” – czyli jak sobie radzić z przegraną?

Anatomia porażki to przewodnik dla osób, które:

  • czują rezygnację,
  • noszą ciężar porażek z przeszłości,
  • są sparaliżowane na myśl o nowych wyzwaniach,
  • wstydzą się swoich błędów,
  • pragną przekuć porażki w swój prywatny sukces, ale nie wiedzą jak tego dokonać.

Zyskujesz

zegar

Czas

nie boisz się następnych wyzwań

infoikona1

Pewność siebie

stawiasz czoła problemom zdecydowanie

mózg nwasd

Wiedzę

jak zachować się w pewnych sytuacjach

PORAŻKA = INWESTYCJA

Ekonomia to nauka o podejmowaniu decyzji – w dodatku, najczęściej tych całkiem istotnych. Głównym problemem ekonomii jest to, w jaki sposób człowiek może wykorzystać swoje ograniczone zasoby (czas, pieniądze, narzędzia, etc.) do zaspokojenia swoich (w teorii) nieograniczonych potrzeb. Wychodzi więc na to, że nasze potrzeby z góry skazane są na porażkę. Ale czy na pewno?

Być może nie korzystamy ze wszystkich zasobów, które daje nam los? Wiemy, że do osiągania określonych korzyści potrzeba czasu, pieniędzy i odpowiednich narzędzi. Stanowią one kapitał, który dość łatwo i skutecznie można inwestować, aby zaspokajać setki, jak nie tysiące potrzeb. A co, gdyby tak inwestować porażkami? Mam wrażenie, że jest to niezwykle niedoszacowany kapitał, który, bądź co bądź, każdy z nas ma do dyspozycji. Pora się zatem nauczyć, jak z tego aktywa korzystać.

Marcin Wójtowicz

nwasd Czego nie wiesz, ale się dowiesz?

  • Jak nie dać się ponieść emocjom po poniesionej porażce?
  • Jak akceptować to, co Cię spotyka?
  • Jak zrozumieć, że niepowodzenie to nie “koniec świata”?
  • Jak wyciągać wnioski z poniesionych porażek?
  • Jak z porażkami radziły sobie osoby, które dziś podziwiamy?

strona 61

strona 123

strona 155

159 stron

159 stron

ikona 2

prawie 5 godzin nagrań

ikona ciemna

9 rozdziałów

okladka 2

Dlaczego wybierasz Anatomię porażki?

Książka została stworzona przez praktyków, którzy niejedno niepowodzenie przekuli na swoją korzyść. Oprócz tego, na kanale Nie wiem, ale się dowiem! znajduje się portfolio autorów, które za pośrednictwem ponad 300 wyprodukowanych filmów daje gwarancję jakości, merytoryki i… oszczędności czasu! Mateusz Kucharek, CEO projektu Nie wiem(…), pisze:

Osobiście nie znoszę, kiedy ktoś marnuje mój czas. To oznaka braku szacunku. Z racji, że traktuję innych ludzi tak, jak sam chciałbym być traktowany, to staram się nie marnować ich czasu. Dlatego mówię i piszę wprost, nie bawiąc się w podchody i nie oczekując, że ktokolwiek będzie musiał się czegokolwiek domyślać.

Według tej zasady zbudowałem kanał na YouTube, który zyskał 100 tys. subskrypcji w pierwsze 9 miesięcy (bez promocji ze strony osób trzecich). Wynik ten w znacznej mierze był efektem stosowania się do reguły szanowania czasu odbiorców. Każda treść publikowana na kanale – od komentarzy, przez posty, po same filmy – przechodzi weryfikację jednej, naczelnej myśli:

“Czy aby przypadkiem nie zmarnowałem komuś czasu?”

Książki zamierzam tworzyć, opierając się na tej samej idei.

Mateusz Kucharek

 

Bezpieczeństwo zakupu

Normalnie produktów elektronicznych sprzedawanych przez internet, które nie są zapisane na nośniku fizycznym nie można zwrócić, ponieważ sprzedawca nie ma obowiązku takiego zwrotu przyjąć.

Ale my wierzymy w tę książkę i w to, że Tobie się spodoba!

Dlatego na niewiem.pl masz aż 30 dni na zwrot tej książki. Warunkiem zwrotu jest jednak opisanie nam, co dokładnie nie podoba Ci się w tej książce.

Dodatkowo, kupując ebooka raz, otrzymasz go w 3 formatach: epub, mobi i pdf, które są obsługiwane przez większość czytników, a audiobooka w najpopularniejszym formacie mp3.

koperta
Książka jest produktem cyfrowym, który jest wysyłany na adres email podany w zamówieniu.